.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مذاکره محجوب با مطهری/پیشنهاد به اصولگرایان

شمال نیوز : دبیرکل خانه کارگر از رایزنی با دست اندرکاران تدوین فهرست انتخاباتی منتقدین دولت با محوریت علی مطهری خبر داد و گفت: خانه کارگر در حال گفتگو با سران فهرست انتخاباتی موسوم به صدای ملت است و در حال نزدیک شدن به آخر کار با این فهرست انتخاباتی هستیم.

علیرضا محجوب در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به اینکه آیا “خانه کارگر” ائتلاف با “صدای ملت” را می پذیرد، گفت: چرا رد کنیم؟ مگر دلیلی برای رد کردن آن داریم؟ حتما هم می پذیریم. ولی تا این لحظه چنین پیشنهادی را به خانه کارگر نکرده اند.

وی در عین حال گفت: خانه کارگر در حال گفتگو با سران فهرست انتخاباتی موسوم به صدای ملت است و در حال نزدیک شدن به آخر کار با این فهرست انتخاباتی هستیم.

دبیرکل خانه کارگر افزود: قبل از اینکه در مجموعه اصولگرایان جبهه ها شکل بگیرد و قبل از اینکه معلوم شود اصولگرایان چه کار می کنند خدمت برخی افراد که فکر می کنم موثر هستند از جمله چهره هایی که در لیست “صدای ملت” قرار خواهد گرفت رسیده بودیم و عنوان کرده بودیم هر کمکی از دست خانه کارگر برآید دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای مراجعه به این افراد حتی از تشکیلاتم هم اجازه نگرفته بودم بلکه شخصا به عنوان یک کار اخلاقی و درست، کاری که مطمئن بودم دوستان هم رد نمی کنند و می پذیرند خدمت این چهره ها رفتم. بعد به دوستان خانه کارگر گزارش دادم که این داستان را مرتکب شده ام و گفتم اگر می خواهید زیرش بزنید و قبول نکنید، همین فردا بروم از تک تک عزیزان عذرخواهی کنم و بگویم این قول حمایت یک تعارف شخصی بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به اینکه “یعنی به آقایان علی مطهری، کاتوزیان و عباسپور تهرانی فرد پیشنهاد کمک داده بودید؟” گفت: قاعدتاً.

وی در پاسخ به اینکه “آیا به دیگر چهره ها مانند اعضایی از جبهه متحد اصولگرایان یا پایداری هم چنین پیشنهادی داده بودید؟” نیز گفت: چهره هایی هستند که در جبهه متحد هستند و به آنها پیشنهاد دادیم مانند آقای مصباحی مقدم.

محجوب در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه ” آیا با محمدرضا باهنر هم در این باره صحبت کرده بودید” گفت: خیر.

وی درباره پیشنهاد همکاری خانه کارگر به به چهره های شاخص جبهه پایداری مانند روح الله حسینیان نیز به مهر گفت: با آقای حسینیان دوست و رفیق هستم ولی فضایی پیش نیامده که با آنها صحبت کنیم. البته حسینیان هر جایی که فکر کرده ما به نفع کارگران صحبت می کنیم رأی هم داده است. من و آقای حسینیان در مجلس کنار همدیگر می نشینیم.

دبیرکل خانه کارگر در پاسخ به اینکه “آیا خانه کارگر لیست خواهد داد؟” گفت: خانه کارگر اگر از لیستی حمایت نکند لیست خواهد داد. حمایت یعنی به نام هر جریانی که قرار شد از آن حمایت کنیم تبلیغ می کنیم. حمایت می کنیم یعنی اطلاعیه می دهیم و از لیست حمایت می کنیم.

وی افزود: عموما شیوه مان دادن لیست کارگری است. اگر هم بخواهیم از لیستی حمایت می کنیم. مفهوم ائتلاف نزدیک به چانه زنی است یعنی چانه زنی کنی که من را در لیست بگذار تا فهرست را امضا کنم و اگرنه از لیست خارج می شوم. این می شود ائتلاف.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 30 بهمن 1390
امیدواریم گارکران عزیزبه نمایندگان کارگری رای قاطع بدهند،تا درمجلس حامی داشته باشند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.624 seconds.